üşüdüm ben eve geliyorum

çok üşüdüm ben.eve geliyorum. sen bana bi bira aç. ya da dur dur bira açma. şirincedeki ateşli tatilimizden kalma böğürtlen şarabını aç. sobaya da bikaç odun at olur mu. bi de dolabın üzerindeki valize koyduğum kırmızılı yeşilli battaniyeyi çıkar ben gelene kadar. 15 dakikaya kadar yanında olurum. yok karnım aç değil, sen açsan yaparım bişiler. birlikte yeriz seni yalnız bırakmam. sabah evden çıktığımda çok tatlı uyuyodun. bütün gün senin o halini düşünüp döndüğümde deliler gibi sevişmeyi hayal ettim(gülüşmeler)..ne dinliyosun müzik sesi geliyo? hmmm en sevdiğim..kapıdan girdiğimde dudaklarına yapışabilirim. hahah evet o kadar özledim ve bi o kadar da üşüdüm. hadi hazırla istediklerimi.seninle aramızda sadece 1 milimetre varken titrediğimiz kış günündeki gibi titriyorum. hayır o zaman üşüdüğüm için değil, sana fazlasıyla ısındığım için titriyodum. neyse hadi çıkıyorum ben.bekle beni.















ee geldim ben nerdesin?

Yorumlar