uzun boyunlu kadın olmak zordur

lütfen bana bakma
bunun anlamını sen çok daha iyi biliyorsun
geçiyorken uğradım ve hemen gitmem lazım gibi bak bana.
içindeki iyi kötü şeyleri görmeme izin verme.
çünkü baktığında görmeden edemiyorum.
oysa diyorum, oysa sen bir gezginsin
seyyah demem hoşuna gider miydi bilmem ama, sen bir beden  gezginisin.
 doğru ruhu bulana kadar kaç beden çiğneyeceksin.(bazılarını çiğneme zahmetine bile katlanmadan yuttuğunu bilirim)
bedenin tül kadar incelecek sürtünmekten.
hayır doğru ruhu bulmadın!
bulmuş olsaydın back to the past'i izliyo olmazdık
onlar sadece medcezir.
sen ay mısın sanki.
bana bakma. ben bende değilim.ben evde yokum. ben sende yokum.
burada böyle zırvalayan, okuma yazma bilen bir robotum sadece.
buraya kadar yazıyorum.
sana kadar susuyorum.
öptüm. bye.



Yorumlar