herşeyibilenamayinedesoranmemelerikukularınakadaruzananteyzelernoktakom

memeli teyzeler çalıştığım mini müzeye gelip, aa  bi yerden tanıdık geliyosun deyip bütün hayatımla ilgili bilgiye sahip olup gidiyolar. be gerizekalı teyzem sana sesleniyorum. sen buraya benim kimin torunu kimin nişanlısı kimin kızı vs vs öğrenmeye girmedin heralde. sen bu müzeye niye gelmiş olabilirsin. tabak çanak görürsün, bi iki bilgin olur kasabayla ilgili. yahu kadın durduğu yerden tabak çanağa bakıp ki o sırada ben de onun çanağa bakıyodum, sonra benim hayatımla ilgilenmeye başladı.
be teyzem o koca memelerini koca poponu nerede nasıl büyüttüğün belli oldu.
garibim başkalarının hayatlarıyla o kdr ilgilisin ki kendine fırsat kalmamış gibi gibi.. neyse.ben damlayım. birinin torunu birinin kızı filan diilim lan. damlayım. ne zavallı insanlarımız var. içleracısı.com

Yorumlar