tıngırdasın

Loading...

hell*o

bişilerkaralamakbelkidebişileraklamakiçinburadayımbenhoşgeldimsizdehoşgeldiysenizbuyrunhoşgelmediysenizdağılınhüleynneişinizvarburda

2 Ağustos 2012 Perşembe

hayattır o. burcumdur. yağmurumdur..

iyi ki doğdunnnnnnnnnnn burcum!!!
burcu mu kim? size şöyle bi anlatayım o zaman.
gerçi anlatılmaz öyle bişi yaşanır ama deneyelim ve görelim.


adı burcu.
yaşı artık tam olarak 28(yanlışım varsa düzeltsinler.)
boyu hep benden uzun. 
parmakları harika.
tırnakları da bu harikalığa dahil.
seçici.
saygı duyulacak bir duruşa sahip.
şu an trtde muhabir.
aslında o bir sosyolog.
o bir tiyatrocu(yok be damla ne tiyatrocusu diyeceğini şimdiden duyuyorum)
ve bu blog için asıl önemli olan şey de, burcu'nun bana doğum günü hediyesi olarak ikincieldaktilo almasıdır.iyi ki de almıştır. bu blogun ismi onun sayesinde cuk diye oturmuştur. 
gel gelelim gözleri şeklen yaprağı andırmaktadır ve bu da yetmezmiş gibi bir de yemyeşildir.
yahu ne gerek vardı. hem ben renkli göz sevmemdi. tühtü. bu kadarına ne gerek vardı.kıskançlığımı dizginleyip yazmaya devam etmeliyim değil mi?
çocukluğumuzdan beri aynı toprağa basmış aynı çeşmenin sularını içmişliğimiz olsa da, bizim serüvenimiz lisede aynı okula gitmemizle başladı.
şu an nasıl delilikler yaptığımızı burada şak diye anlatacak değilim. ergendik işte. istediğimiz gibi oluyordu herşey. yazılar yazıyor birbirimize okutturup birbirimizin eleştirisini yapıyorduk.
bi ara şarap işine girelim diye düşündük. bi ara burcu çalışsın ben yiyim diye düşüdüm(lisede benden pek umut yoktu da:)) neyse burcu aynı zamanda başarılıydı. onu da geçtim. yapıcıydı-çözüm odaklıydı. hala böyle bi insandır kendisi. kesinlikle zevkli bi kişiliktir.
....
evet bişeyler zırvaladım. ama tabi bu onu anlatmaya yetmedi.
aman tanrım nasıl unuturum. inanamayacağınız şekilde duygusal biridir.
siz buna inanamayabilirsiniz çünkü sadece çok sevdiklerinin(belki de çok güvendiklerinin) yanında arkasına yaslanır. ailesi onun için çok ama çok değerlidir.hatta onun ailesi benim için de oldukça değerlidir. ona verdiğiniz sevgiden yıllar boyu pişmanlık duymazsınız çünkü beklemeseniz de karşılığını verir.asla yarı yolda bırakmaz. asla asla demez çünkü hayatta herşeyin bizim de başımıza gelebileceğini bilir.
onun yanında olmak huzurdur.onun yanında olmak çocukluk arkadaşınızla saatlerin nasıl geçtiğini anlamayacağınız bir oyun oynuyormuşsunuz hissiyatıdır. onun yanında olmak sümüğünüzü içinize çekmeden ağlamak rahatlığıdır. onun yanında olmak dalgalara aldırmadan koşabilmek deliliğidir, onun yanında olmak güne taze bir meyve suyuyla başlamak gibi ferahtır.
o iyi ki doğmuştur. onun adı burcudur. ama ben senelerdir ona yağmur derim. çünkü ben damlayım,o da yağmur. çünkü ben onun damlamaktan korkmayan damlalarıyım. yaprak yeşili gözlerinden akıp gittiğimde habersizdir. neyse duygusala çok fazla bağlamadan yazımı sonlandırmak istiyorum. 
o iyi ki doğmuştur. onu hep seviyorumdur. çünkü bu böyledir. ve burcuya hediyedir burada daima kalacaktır.

2 yorum:

  1. Nice yaşlara diyorum kendisine..:))senin gibi bir dostu olduğu için de çok şanslı ayrıca..:))

    YanıtlaSil
  2. ben de onun adına çok teşekkür ediyorum ve kendi adıma da:)

    YanıtlaSil

whisper