tıngırdasın

Loading...

hell*o

bişilerkaralamakbelkidebişileraklamakiçinburadayımbenhoşgeldimsizdehoşgeldiysenizbuyrunhoşgelmediysenizdağılınhüleynneişinizvarburda

10 Temmuz 2012 Salı

top dünya



herşey olmaya ya da herşeye sahip olmaya çalışıyoruz ya diyorum ki keşke hiç olmayı denesek..

egosuz olup, herşeyi ben yaparım, herşeyi ben alırım hissiyatından kurtulabilsek..hiç olsak yahu.. nefes almak çünkü en büyük ihtiyacımız... onu alsak, canımızı kurtarsak sadece felaketlerde.. eşyalara bağımlı olamayacak kadar hiç olsak işte.. hiç bişeye sahip olmaya çalışmasak..hiçbir statüye gelmeye çalışmasak, sadece takılsak.. yeşilin keyfini sürsek..mavinin serinliğini hissetsek filan.. şimdi bunun üzerine "ama o zaman da şöle olurdu böle olurdu" diyebilecek bi ton insan tanıyorum. ulan bi rahatlık bi huzurluk ya! hep bişeyler olmaya çalıştık, çünkü herkes böyle yaşamış böyle görmüştü.. bi de hiçkimsenin hiçbişey dayatmadığı dünya olsaydı...çok saçma belki ama düşünmesinden bile zevk duyuyorum.öyle bi yerde yaşam sürdürdüğümü düşünüp mutlu oluyorum.. şimdi dağılın.

5 yorum:

  1. evet şimdi sen bu yorumu yaptıktan sonra bi daha okudum da:)) haklısın çiçek kız damla:) ama şeker kız candyden iyidir zannımca:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim ruhumuz hippi şeker kız bağlamaz :)) anca çizgi dizisi izlenir

      Sil
  2. Bunun savaşını kazanmaya çalışmak değil midir insan olmak ah egolarımız..:))
    ps;bana uğrayalı çok olmuş öncelikle merhaba diyorum..:))

    YanıtlaSil
  3. merhaba:) hoşgeldik o zaman:)

    YanıtlaSil

whisper