tıngırdasın

Loading...

hell*o

bişilerkaralamakbelkidebişileraklamakiçinburadayımbenhoşgeldimsizdehoşgeldiysenizbuyrunhoşgelmediysenizdağılınhüleynneişinizvarburda

31 Mayıs 2012 Perşembe

koltuk

yalnızlık hissini bastıracak bi ilaç yok mudur doktor?
kimyasalların vücuttaki hakimiyetine başkaldırmaya dahi takatim yok. bana bi ilaç yaz ve unutamadıklarımı canlı tutsun bari. çok yalnızım. sizin hiç yalnız hissettiğiniz olmaz mı doktor..bununla nasıl başa çıkıyosunuz? damarlarımdaki yalnızlığa bi son verin lütfen.
televizyon izlemiyorum. çok kitap okuduğumda söylenemez bu aralar. arkadaş mı? o da yok. insan kendiyle anlaşamazken başkalarıyla anlaşması mümkün müdür?
hayır ağrı kesicilerden başka ilaç kullanmıyorum..iyi de bunun konumuzla alakası ne. sana para veriyorum, benim yalnızlığımı hafızamdan silme ihtimalin olduğu için.sanırım sen de bunu başaramayacaksın.diğerleri gibisin. sonuçta hepinize aynı şey öğretiliyor. bi ton bilimsel zırvalıkla sizin kafanız benimkinden güzel oluyo. bana bi an önce bi ilaç yazmazsan, bir daha gelmicem. zaten koltuk da hiç rahat diil.  ve kimseye anlatmadığım şeyleri sana anlatmamı bekliyorsun. sahi insanlar bunu mu yapıyo.. yani gelip sana  hayatındaki en önemli en özel şeyleri anlatıp rahatlıyolar hee.. gider bi taksiciye anlatırım, hiç diilse bi daha beni görmez, bi de üzerine geniş hayat bilgilerinden faydalanırım. teypte cengiz kurtoğlu çalar. senin burda çaldığından bi bok anlamıyorum zaten. ve beni rahatlatmaktan ziyade daha da geriyo. kalabalık istiyorum lannnn. sessizlik bi an bile olmasın.
sen hiç çocukluk arkadaşını kaybettin mi doktor? o zaman bana zırvalamıcaksın burda. benimle aynı dili konuşma yetin bile yok. nasıl bişey olduğunu bilemezsin. inanmadığın bişeye inanıp benim ömrümden ona ver diye hiç olmayan bişeye yalvarmak nedir bilemezsin. sen hiç bu kadar arabesk olamazsın. çünkü sen henüz kaybetmedin çocukluğunu. onun yüzünü hatırladığında ağlayasın gelir hatta ağlarsın da lan! gamzelerini düşünürsün. ne güzel gülerdi dersin içinden, bazen sesli bi şekilde. bazen seni gördüğüne inanırsın. biraz konuşursun onunla. ve bu aradan yıllar da geçse değişmez. bana bunları unutturabilecek misin.
ne işim var lan benim burda.
ben deli değilim ki.
deli olan sensin.
bütün gün burda başkalarına yardım ediyomuşçuluk oynayıp cüzdanını dolduruyosun.
hadi eyvallah..

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. hay allamm :)) deli damlam özledim yazılarını

      Sil
  2. hahaha benim dışımda yazılarımı özleyen birinin daha olması çok güzel:)) ben de seni takipteyimmm ona göre:)

    YanıtlaSil

whisper