kabus.

madem artık günlük tutacağım, size şu kabusu anlatmadan edemicem.
önce güneşli gün riyası gördüümü sandım. deniz kenarındaydım.insanlar denize giriyorlardı. derken bir yunus göründü. ama siyah beyazdı biraz balina biraz köpekbalığını çağrıştırıyordu. yunus gibi şımarıp duruyordu. insanlara yaklaşmaya başladığında önce yunussss die bağırdım.sonra da aslında yunus olmadığını farkedip bi panikle, "balina bu" diye çığlık atmaya başladım.insanlar güldüler bu tepkime. sanki sadece ben onun balina olduğunu anlamış gibiydim.
sonra nasıl olduysa kaçarken bi yerlerde sıkıştım kaldım.
artık belli olmuştu. bir kabusa doğru gidiyordum.
çok mutlu olduğum bi anda, yani yalnızlığımı doya doya yaşadıım bi yerde, babamı gördüm. yine bi iş yaptırcaktı sanırım. beni bulduuna sevinmişti. tam sözüne başlayacakken, beni nasıl buldun baba niye geldin dedim. o da arabasıyla ilgili bi sorun olduunu, dükkana gitmemiz gerektiğini söledi. öfleyip pöfledikten sonra, dükkana gittik. babannem hastaydı yine fakat ayaktaydı. yani kalkmıştı. daha bi dinçti. ama hastalığı sürüyordu.neyse.. babannemi o şekilde gördüğüme sevindim. sonra nasıl olduysa babannem yanlışlıkla gazeteyi yaktı. sonra büyükbabam da babanneme bişey olmasın diye, elindeki gazeteyi aldı. sallamaya başladı. salladıkça alevler arttı. ben "yere at büyükbaba" diye bağırırken hiçbirini duymuyor gibiydi. yere at yere at.. bırak o gazeteyi derken. dükkanın bi köşesine ama gazetelerle dolu bir köşesine gitti. bir köşeye çömeldi. ve o anda o yangının içine giremedim.kurtaramadım. canımı yakan bu da diildi sanırım. yangını içine çekiyodu.elinde bir teneke vardı. içinde yangın( biliyorum saçma gelicek) zehiri içine çeker gibi bi hali vardı. ölmek istiyodu. çaresizce ona baktım. yapma dedim. bişey yapamadım. o heybetli adamın köşede kendi canına bilerek son vermesi, hem de o şekilde ...çok canım yandı. hatta yazarken bile ağlıyorum.
uyandığımda öğürerek kalktım. gözümden bikaç parça yaş aktı. ve bütün günüm de kötü geçti. çok canım yandı. paylaşmak istedim. beni okuyanlardan başka bişiyim yok çünkü pek..iyi geceler..

Yorumlar

  1. damlam ;( fena olmuşkine aynı hissiyatı okurken bana da geçirdin... keşke kabuslar hiç olmasa

    YanıtlaSil
  2. off ya gözümde canlandı lanet olsun cok fenaymış damlam rüyan:((

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

whisper