i love myself..



doğarken annemi çok yormuşum.
büyürken de yorduğum oldu ara ara. çok güzel günlerim oldu. hayat felsefemi çoook uzun yıllar önce belirledim. ve hep ona göre yaşadım. mutlu oldum mutsuz da.. yine de kendi tercihlerimle yaşadığım için pişmanlıklarım olmadı çok. bu yüzden iyi ki doğdum. kendini seven bi insan oldum. arada bi içimin sıkılması dışında, can sıkıntısı nedir bilmeyen bi insanım. arada hayat beni yutuyor. arada ben onu. "hissettiğini yaşa damla" dedim kendime. yolum budur. önümüze gelene bin tekme!!! dilek milek de tutmuyorum. yaşadığım anın dışında, bi hesap yaparsam genelde tutmuyor.. bir yıldızım var. onu kimse bilmiyor. illa mum üflenecek, dilek dilenecekse, dileğim kendinizi sakladığınız yeri unutmamanızdır.

Yorumlar

  1. böyle mühim bir günde bunun altını boş bırakmak bize yakışmaz =)
    hele o bir yıldızım var kısmında bittim =)

    YanıtlaSil
  2. dogum günün kutluu mutlu olsun bebek:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

whisper