damla

aşağıya doğru düşüyordum hızla.
ayaklarının üstüne düşmek tenine işlemek istiyodum
yoksa beyaz kaygan bir zeminden kapkaranlık bir delikten geçicek,
hem kendi ölümümü, hem de arkadaşlarımın ölümünü izleyecektim.
yo bunun olmasını istemediğim gibi, onun teninde kalmak, gözeneklerinde hapsolmak istiyordum. kurulanışını izlerken heyecanlanmak. o görmese bile beni, ayaklarında seyahat etmek istiyordum.
biliyorum bu çok saçma gelicek sizlere, ama kim karışabilir ki?
sevmek ve ufacık da olsa birşeylerden heyecan duyabilmek, sadece size mi mahsus sanıyordunuz?
aşağıya doğru düşüyordum hızla.hızı sizin zaman diliminize göre değerlendiğimde bu böyle. yoksa benim için bir yaşam demek.bunu anlamanız zor olucak. saçlarını görüyordum önce. açık kahve saçları,köpüklü bir alnı, burnunun ardından o pembe dudakları. rengarenkti..düşerken güzel kokular yükseliyordu. heyecanımdan bayılmak üzereydim.sırtını görebiliyordum.bir kaç leke.birkaç sivilce. yine de kemiklerinin üzerinde çekici bir yer kestirmiştim gözüme. umuyordum ki dünyasını görebileceğim bir yere düşüp(tabi o kadar şanslı sayılmam), buraya yerleşeyim.
ellerini saçına getirdi.
yooo hayır..fazla sayılamıcak kadar kaslı kollarını gördüğümde, gözlerimi alamadım ondan. diğerlerinin nereye düştüğü umrumda olmayacaktı. ne yapıp edip, gözlerinden girmeliydim hayatına. ellerini musluğa getirdi.suyu kapattı. ses biraz kesildi. içimden geçenleri duyacak diye endişelendim. utandım biraz da. son bi kaç damla daha akıyordu. başını yukarı kaldırdı, kapatamadığını anlayınca.su sesi tamamen kesildi.
....
uyandığımda, belki de ilk defa şanslıydım. yeni yaşamıma onunla birlikte devam edebilicektim. o bilmese de. onun odasını görebilicek, çalıştığı masanın üzerindeki fotoğrafları görebilecek, ona hangi rengin daha çok yakıştığını bilebilecektim.
uyandım.
şanslımıydım bilinmez, gözlerinin içine düştüğüm için midir bilinmez, yatağımızda bir kadın vardı. ayakları bacağımıza değiyordu. içimiz ürperiyordu.hissedebiliyordum. saç telleri sırtımızda konaklıyordu. bu değildi görmeyi beklediğim doğduğum günde.
adam uyandı.şanslı mıydı bilinmez, gözlerinin içinde ben varım diye mi bilinmez, kadını, dün geceki kavgalarından sonra yanında çırılçıplak bulduğuna sevinmişti. onu kaybettiğini sanmıştı tamamen. bu yüzden bıraktı beni gözlerinden.yanağından geçerken kadına bakıyordum. güzelliği büyüleyiciydi. tüm kusurlarıyla büyüleyici. yatağa düştüm tahmin edemeyeceğiniz bir hızla. canım yandı düştüğümde.
birbirlerine sarıldıklarında kurumuştum.

Yorumlar

  1. wuuu güne yazınla başladım bebeyim.walla damla geriii döndü diyebilirim.gayet başarılı =)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım. damlanın bi yere döndüğü yok kendi içinden başka..

    YanıtlaSil
  3. damla öle bir süzülüyorki aslında.sen sadece kendi içinde döndüğünü sanıyorsun.

    YanıtlaSil
  4. damla hiç mutlu diil artık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

whisper