adres: aydınlık

karanlıkta kaldım.
çook uzakta bir ışık görür gibiyim.
gitmek ister miyim..hayır.
beni bu karanlıkta sen bıraktın.
bir gün yine bıraktığın yerde bulasın diye burada olacağım.
(ayın karanlık yüzüyüm.)
karanlıksam gülmüyor değilim.
sadece siz görmüyorsunuz mutluluğumu.
sadece size anlatmıyorum, ellerimi emanet ettiğim yalnızlığı ne kadar sevdiğimi.
david gilmour'un sesi geliyor.
gitarıyla sörf yapıyor..peşinde yıldız tozları.
benim için söylüyor
ben senin için.
sesimi takip et bana ulaşmak istediğinde.
bir bedenden fazlasıyım
bir benden fazlasıyım.
ne çok şey paylaşmışız karanlıkta
ne çok susmuşuz
ne çok yalnız kalabilmişiz birlikte.
görmüyorsan bi bildiğin vardır
içimdeki karanlığı aydınlığa çıkaracağın günü bekleyebilir miyim..belki.
sürprizleri sevmezsin
bu sana sürpriz olur..yani sen ve ben.
o yüzden istemezsin ruhlarımızın sevişmesini.
sana sürekli birşeyler söylüyorum
duyduğunu tahmin edebiliyorum
bölük pörçük yazıların sebebi sensin, biliyorsun.
küllerimi farklı yerlere savuran da..
gökten bir elma düşmüş. beni yemiş bitirmişler..

sense bekliyorsun bir kızın dudaklarına değip dişlerinin arasında ömür boyu kalmayı.
bir karanlıkta iki aydınlık çok bize!
hoşça kal en sevdiğim.

Yorumlar