sayın bayım:)

sayın bayım
sinsice geldiniz
boynuma bir dokunuşunuzdu içimi titreten
ben değildim bakınıp da bulamadığınız
biliyordum elbet.
sayın bayım
çok özeldiniz
güzel bir yüzünüz
pamuk elleriniz vardı
en son nerede görmüştüm sizi şimdi hatırlayamıyorum
damarlarımda sizin kanınız
üzerimde sizin gömleğiniz
yüzümde sizin benleriniz
sayın bayım
beni çok yordunuz
koşup da varamadığımdınız.
varıp da tutunamadığımdınız.
lakin çok da huzurlu günlerdi geçirdiğimiz.
el yordamıyla aranan, geceye aralanandınız.
geriye bir resim bıraktınız beynimde
o da silinirse ruhunuzu ödünç veriniz.
biraz sevip bırakayım.
hep sevip hiç bırakmayayım demek gelse de içimden.
sayın bayım
beni çok ağlattınız
beni kimselerin öpmediği gibi öpüp çekip gittiniz
bir hediyeydiniz tanrıdan kimbilir
hediyesini geri aldı o da gitti.
beni sensiz bırakmayı denediniz
olmadı.
yine buldum sizi.
yine kaybetmek üzere.
sayın bayım
gece kadar karanlık kucağınızdaydım
herşey şeffaftı sonra
bıraktınız beni orda
yolumu bulamıyordum
gidecek yerim de yoktu sahi.
kumsalda uzandım yokluğunuzun yanına.
kumları avuçladım
ıslaktı
kumdan kaleydiniz
sağlam değildiniz göründüğünüzden.
aşık değildiniz.
çocuk değildiniz.
üzerime giyindiniz.
bunu bir siz bildiniz.
sayın bayım.
lütfen biraz yaklaşın.

Yorumlar

  1. sayın bayım :D çokk güsel olmuş yine damlam ;)

    YanıtlaSil
  2. ayhhhh saoll ben de bunu beendimmm:D ne yalan söliyimmm:D kiiihhh and kihh

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

whisper