düş salgını 9

düş salgını başladı. siz kaçın. ben düşlerken ölmeliyim.
ruhlarınızın çitlerinden atladığınız an, gerçeğe varıyorsunuz.
orda biri var. bu salgından kurtulmayı başarmış, bağışıklığı olan biri.
gerçekte, düşleriyle kalmayı başarabilen tek insan.
ben onu sizin gördüğünüz gibi göremicem bir daha.
benim için bir kaşife benzicek belki ya da ne biliyim, bir zaman tüccarına.
ağaç dallarını andıran kanatlarıyla, bir prense belki.

ama sizin gördüğünüz gerçeği, damarlarımda gezinen yüksek doz düş yüzünden göremicem.
onu sevdiğimi söyleyin ona.
hadi acele edin.

...


yüzleriniz değildiniz siz. ancak sevilen insanı olduğu yüzüyle görememek de acıymış.
burda kalarak hata mı ettim dersiniz?
yo hayır..
çünkü çitin diğer tarafında dokunmak yasaktı bize..

Yorumlar

  1. durdun durdun patlama yaptın hee yine.seviyorum bebeyiim senin yazılarını :)

    YanıtlaSil
  2. en güzeli durup durup patlamak zaten:) gene güzel ama aryık yazılarını birkaç kere okumam gerekiyor iyice logic dersi gibi oldu:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

whisper