peder ben birini öldürdüm.

her yer kan ..
üzerimdeki t-shirtüm, ellerim..
ama bunu haketmişti diye geçirdim içimden.
ben olmaya çalışıyordu. benleşerek beni silmeye çalışıyordu.
ona baktığımda artık aynaya bakmaktan farksızdı.
benleşerek tüm çevremi ele geçirmekti planı.
tüm sevdiklerimi elimden almak.
şimdi yenilmişti.
onu öyle kanlar içinde yerde bırakacaktım.
parkeler kanını emecekti bir zaman sonra.
bunun olmasını istemiştim evet.
yerdeki benzerime baktım.
biraz ağladım.
sanki kendimi öldürmüşüm de kendime ağlıyormuşum gibi hissettim.
montumu giyip apar topar çıktım dairesinden.
metroya bindim.kalabalığın beni yutmasına izin verdim.
ellerim kan içindeydi.
kimisi baktı korkulu gözlerle.
kimisi yanındakine beni işaret etti.
hiçbirine aldırmadan soğuk kanlı olmaya çalıştım.
bunu haketmişti.
kendimi korumak içindi.
ilk bıçak darbesinden sonrası dans etmek kadar zevk verdi.
bir bara gittim.
bir viski armağan ettim kendime.barın tuvaletinde ellerimi yıkadım.
lavabodan kayıp giden kanı midemi bulandırdı.
bara geri dönüp, barmenle sohbet ettim.
mekan kapanana kadar kaldım.
sarhoşluğum akıyordu bedenimden.
barmeni öptüm.
onunla küçük ve dağınık dairesinde seviştim.
üstünde dans ederken yastığıyla boğdum onu. bi sigara yaktım. evime gittim.
birinin canını almak ki 2 etmişti, insanda tanrı hissiyatı yaratıyordu.
sevdim.
o gece derin bir uyku çektim evimde.
sabah olunca kiliseye gider kendimi hafifletirdim.
sabah oldu.
kiliseye gittim.
dua ettim.
günah çıkarma sırası gelmişti.
pedere birini öldürdüğümü söyledim.
birkaç yol gösterici konuşmasından sonra tanrıya senin için dua edicem kardeşim dedi.
işte bitmişti.
artık özgürdüm.

Yorumlar

  1. aha süper:)tatmin oldum birini öldürmeyle ilgili bnde bişiler yazmayı düşünüyodum sen yapmışın kuzum yerime oh rahatladım:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

whisper