tıngırdasın

Loading...

hell*o

bişilerkaralamakbelkidebişileraklamakiçinburadayımbenhoşgeldimsizdehoşgeldiysenizbuyrunhoşgelmediysenizdağılınhüleynneişinizvarburda

1 Mart 2010 Pazartesi

Bazen.
evet bazen olur.
tüm olağanlığıyla-olağanüstülüğüyle ve tüm olanaklarıyla-olanaksızlığıyla içinizden, birinin içine tutunursunuz. belki bundan haberi bile yoktur ki çoğu zaman olmamasını tercih edersiniz korktuğunuzdan.
hep diyorum, bir kere daha dememin sakıncası olmaz.yahu birinin içine taa içinizden tutunuyorsanız bunu bilmeyi hakediyordur o her kimse. asıl ve en önemli soru da şu olmalı, siz onun içindeyken, o sizin dışınızda rahat mı? yani doğmamış bir bebeğin anasının karnını arada bi tekmelerle yoklaması gibiyseniz hiç durmayın orda, onu da yormayın. sessiz ve sakin, onun içindekiler kısmını okuyup, beğendiyseniz evet orda kalın biraz daha. okumaya başlayın onu. yorumlarınızı kendinize saklayın, onu ona anlatmak yapabileceğiniz en anlamsız şeydir çünkü. ahh bilmez miyim, yanında bir dakika bile susmak istemezsiniz bazen. çünkü yıllar sonra ortaya çıkıvermiş bir çocukluk arkadaşı gibidir o. sorulacak ne çok şey vardır ve anlatacağınız bütün bir hayat..ama şııı..susun.sustuğunuzda duyacak kadar güzelse kalın yanında sabırla, sükunetle.
benim istediğim, bir adamı sonu yoksa okumaya başlamak. yeni serüvenlerle dolu olduğunu bilip, büyük bir merak içinde akışına bırakmak. o adamı kendi denizinde yüzdürmek ve batmasına da göz yummak bazen. çünkü deniz de odur, kaptan da.hayat onundur. en güzeli, battığında da siz ordasınızdır, çıktığında da.her yerde karşısına çıkmak da değil bahsettiğim.

bazen. ever bazen olur.
dudaklarınızda anlamsız olduğunu düşündüğünüz, arsız bir gülüş belirir. siz değilsinizdir o gülüşe anlamını veren. Tamamen odur. vücudunuzda,sadece siz bilirsiniz ama, onun parmak izleri kalmıştır. bazen bu izler takip edilmelidir zira onlar pusula gibidir. hep sevdiğinizi gösteren ve bundan şaşmayan bir pusula.. o pusula sizi ona götürür ancak o, sizin ona gitmenizden memnun olmayabilir. iyisi mi biraz huzur bulun ki kendi kendinize, ona da huzur verebilin..bir tutam huzur bir an kadar değerlidir çünkü.

not: bazı benzetmeler yapılmıştır kelimelere dökebilmek adına. aslında hiçbirşeye benzemeyendir en güzeli:)

3 yorum:

  1. ne güzel aç kalmak ve ardından doyasıya yemek;dönüşümlü olmasada ben hep severim yemegi aç kaldıktan sonra:)bilmiyorum neden böyle bişi yazdım durdun durdun ne güzel yazmışın gene:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş bea!! -geri döndün öslemiştim yahu yazılarını :) -
    bazen sölememek gerekio taa içinden tutunurken düşmekten korkarak sadece susmak oluo yaptığın

    YanıtlaSil
  3. özleyn istedim zaten.işin açığı ben de özlemişim yazmayı.ve siz gönül dostlarını kih kihhh:)

    YanıtlaSil

whisper