mixerdeki anlık haleti ruhiyeler..

herşey fazla zor ve fazla güzel olmaya başlamışken
bir şarkı söle rüzgara ama rüzgarın daha önce duymadığı bir şarkı olsun..

senin o acı yüzünde, o kuyu gözlerine bırakırım kendimi..kuyunun sonu yoktur düştüüm yer yoktur,zamanda yolculuk gibi gözlerin..orda benden başkası yoktur..inan bana benden başkası yok...gözlerinin en aydınlık yerindeyim..geçmişten birilerini soruyosan hayır burda olsalardı görürdüm..hadi sen şarkına devam et..sesine aşık rüzgar, biraz olsun sakinler belki...rüzgarla ben sesinle çekiliriz içine.

bir tanrıçanın tanrıya aşık oluşu gibiyiz seninle..sanki evrenin bütün dengesi buna bağlıymış gibi..mitolojide eksik bişiler kalmış da biz yüzyıllar sonra tamamlamak için doğanlardanmışız gibi.dinliyormusun beni..

herşey fazla zorlaştı...benim saatim biraz ileri seninki biraz geri..aynı anda buluşmak imkansız gibiyse de bazen hayata çelme takma cesaretini gösterebilmeliyiz...hı? neyse sustum, seni dinliyorum..

Yorumlar