yol masalı..

yolculuk güzeldi..hiç bir yolculuk insanın kendisine yaptıı yolculuktan güsel olamaz..evlerin ışıkları..otogar sıkıntısı.. bacalarda kış tütsüsü..ve tüm bunlar gözlerimin önünden akarken,
şarkılar başa sarmaya başlar..tıpkı hayat gibi..
fakat sanırım başa sarmasının nedeni aslında yapmak istediklerimizi yapabilmemiz için bir fırsat oluşu..tabi biz canlılar biraz geç soluyoruz havayı..başa sardıını farketmeden aynı hikayede aynı karakter oluyoruz..dün gece de yolda damlaydım elbet..korkmuyordum..bi günah işliyodum, mutluydum,gerçektim,gerçektin...jiletle kesilmişti şimdiye kadarki filmler..yeni bir filme başlamıştım.arsızdım hoyrat ve aşk doluydum..karında kelebekler uçuşur mu bilmem ama uçtuumu hissettiğimi hatırlıyorum..içimden bir damla uçuşa geçiyordu..sabaha karşı gökyüzüne en yakın yerde oturup içkimi yudumlamıyordum ama sarhoştum..ayılamadım..gerçeğin soğuk suyunu yüzüme vurma...

Yorumlar