sıradan bi gece

bir geceye daha gözlerimi açtım..sözlerimi kapadım.toprak kadar susadım.hava kadar kurudum.ay kadar yalnızdım.yazdım. her kelimede susuzluğumu giderdim. yatağıma geri döndüm ve çıplak ayaklarım yordamıyla gölgelik yer aradım çarşafta.en serin yere yatırdım parmaklarımı..karanlıkla öpüştüm..boşluğa baktım.müzik dinlerken ağlayabilmek istedim yapmadım tabi..duygularımı cımbızla alıyorum.yenileri daha sert ve daha köklü gelse de bunun böle sürmesine aldırmıyorum.ufaktan ufaktan gözlerim iç dünyaya kayıp gitmek istediklerini sölüyolar."biraz daha bekleyin daha yanımda kalıp, beni uyutmasını istediğim adamı çizicem" diyorum.adamın ellerini çizmiyorum. sadece baksın, şarkı söylesin ve nefes olsun saçlarımın arasında..dokunabilirse gerçek kadar canımı yakar diye korkuyorum çünkü..bir şarkı armağan ediyor rüyalarıma..ellerinin olmadığı boşlukta saçlarım kıpırdıyor..bir gündüze uyuyorum.di'li geçmiş zamandan yor'lu şimdiki zamana geçerken büyüyorum.

Yorumlar