ölümle mukavele

sen beni daha görmedin..daha tanışmadık bile seninle.ama ben seni tanıyorum çook uzaktan.ve bi gün karşılaşacağımızı da biliyorum. geliceksin ve beni alıcasın olduğum yerden.elimden tutup bambaşka bir yere götüreceksin.orayı sever miyim bilmiyorum..daha öncekiler sevdi mi onu da bilmiyorum.ama orda yalnız bırakmıcaksın beni.belki uyuyacaksın benimle soğuk ellerinle saçlarıma dokunacaksın.yerçekiminin olmadığı bi yerde savrulmamı engelleyecek, acıktığım yerlerde yüzdüreceksin beni bir kasenin içinde belki brokolilerle..en sevdiğim yaşta en sevdiğim fotoğrafta gezinicem seninle..sevdiğim kim varsa tanıştıracaksın beni, belki kurt cobain belki johnny cashle..belki bi audrey hepburn filmine götüreceksin.kim bilir belki de sadece sarılıp huzur bulmamı sağlayacaksın,korkularımdan arındıracaksın..ama şimdi sen beni tanımıyosun.ben de henüz sana aşık diilim..çünkü hayat daha karmaşık senden.ben şuan hayata aşığım..onun ellerinden tutup onunla çözmeye çalışıyorum bu sonsuz bilinmeyenli denklemi.o kaçtıkça ben kovalıyorum ama yine de ona aşığım ben.ölüm sen en iyisi mi beni unut..ben çoook sonra zaten gelirim sana..

Yorumlar