kritik

5 yıl buralarda yoktum.geçmişe dönüp bakmayı çok sevmesem de bakıcam şimdi.5 yıl önce resim yapardım(güzel sayılabilirlerdi),şiir öykü vs.. yazardım(onlar da güzellerdi), müzik dinlerdim çok fazla.bunlar bana çok şey katarlardı.5 yıl baküde sovyetlerden keşke de ayrılmasa imiş bi ülkede okudum..dili, parası, kültürü, havası, suyu farklı bi ülkede.. o kadar hayatın hengamesine katılmış ve bir süre sürüklenmişim ki ben sürüklenirken cebimdeki meziyetler de düşmüş yere..bir daha yerine koyamamışım..sivrilmemek adına kütleşmiş, açılmamak adına daralmış kalmışım.beni ben yapan şey yazmaktı çizmekti kalmamışım..ve beni bende bulmak zorlaşmaya başlamış..ancak hayatta ve ona rağmen ayakta kalmak nasılmış kavramışım.sevinç azaldıkça güçlü olmayı öğretecek keyfiyetler çoğalmış.susuz ve 5 kuruşsuz kalıp evdeki soğanı kavurup afiyetle yemişim.hayatta elimize birşeyler verilirken hepsi sığmıyor, birşeyler mutlaka dökülüyor..işte ben de elimden düşenleri bir bir toplamak peşindeyim..önce huzur(zaten huzursuz olduğum yerlerde kalmamak gibi bi lüksü kendim için hep saklamışımdır)...........

Yorumlar