tıngırdasın

Loading...

hell*o

bişilerkaralamakbelkidebişileraklamakiçinburadayımbenhoşgeldimsizdehoşgeldiysenizbuyrunhoşgelmediysenizdağılınhüleynneişinizvarburda

27 Ağustos 2012 Pazartesi

edebistantan hazistana kaç km?

müsait misin sana geliyorum dedi hatun
sen bilmez misin ben her zaman tuttum açık kapılarımı, buyur gel dedi şeytan
yarım saate kadar ordayım dedi hatun
bekliyorum dedi şeytan,çatttt kapattı
hatun geldi şeytana
şeytan kucağına aldı hatunu
hatun şeytanın kucağında dans etti
hatun simsiyahtı
hatun kirliydi
terk etti çoktan masumiyeti
şeytanın yüzüne bir tokat attı en okkalısından
şeytanın suratında hınzır bir gülüş..
şeytanın ağzında otundan çıkan halkalar.
hatun halkanın içinden geçiyordu
incecik belinde bembeyaz duman
duman ki tenine işliyordu
duman ki örtmekteydi "edep" yerlerini
hatun ki şeytanın kuyruğunu yalıyordu
"haz" cüret edilmesi kolay olmayan şeylerde vardı
bir hatunun şeytanın kucağına bile bile oturması hiç kolay olmasa gerekti bir hazistan gecesinde
mumu söndürdü şeytan, müziği açmaya yeltendi ıslak kuyruğuyla
hatun farketmemiş gibi yaptı biraz tedirgin
alkolü seviyorum dedi hatunun iç sesi.
iç sesini duyabildiğine sevindi
derken bütün iç sesler harflere dönüştü
harfleri susturmayı denedi
beceremedi becerilirken
ağzından çıkan cümle hüzünlüydü aslında "devam et"
şeytanın gözünden bir damla döküldü hatunun dik memesine.
işte bu kadardı.
edebistan ve hazistan arasında bir an kadar kısa bir mesafe vardı.
hızı siz hesaplayın artık..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

whisper